
Polski Związek Piłki Nożnej od kilku lat konsekwentnie dąży do podniesienia rangi rozgrywek o krajowy puchar. W tym kierunku zrobiono kolejny duży krok, podpisując umowę z tytularnym sponsorem rozgrywek, które będą się teraz toczyły pod nazwą Totolotek Puchar Polski.
Zmiana nazwy jest związana z umową zawartą z zakładami bukmacherskimi Totolotek S.A., które od lipca 2017 są oficjalnym partnerem rozgrywek Pucharu Polski. Dotychczasowa współpraca układała się wzorowo, więc postanowiono poszerzyć jej zakres i Totolotek został sponsorem tytularnym.
- Puchar Polski, czyli Turniej Tysiąca Drużyn nie od dziś rozpala emocje i wyobraźnię wszystkich klubów w całym kraju. Najpowszechniejsze w Polsce, pasjonujące rozgrywki z fantastycznym finałem na PGE Narodowym w Warszawie pokazują moc i blask tej imprezy. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Puchar Polski to uciecha nie tylko dla kibiców najlepszych jedenastek, ale i konkretne zyski dla zespołów, które w pucharowej przygodzie zajdą najwyżej. Dzięki takiemu sponsorowi tytularnemu jak Totolotek, możemy uczestników Pucharu Polski godnie wynagrodzić – powiedział prezes PZPN Zbigniew Boniek.
– Pozyskanie sponsora tytularnego jest konsekwencją wieloletniego budowania marki Pucharu Polski. PZPN od lat pracuje nad zwiększeniem atrakcyjności rozgrywek, m.in. poprzez zmianę ich formatu, wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, pozyskanie partnera telewizyjnego czy też zwiększenie nagród finansowych dla klubów. Cieszymy się, że firmy dostrzegają potencjał realizacji swoich celów poprzez sponsoring Pucharu Polski. Partnerstwo z firmą Totolotek to strategiczne przewieziecie, jesteśmy bardzo zadowoleni, że razem z tak solidnym partnerem będziemy budować prestiż rozgrywek co najmniej przez kolejne 2,5 roku – podkreślił sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.
– Bardzo ważnym elementem misji naszej firmy jest wspieranie rozwoju polskiego sportu. Puchar Polski – turniej, w którym co roku bierze udział ponad 1000 zespołów – doskonale wpisuje się w tę misję. Jesteśmy długoterminowym partnerem i wierzymy, że Puchar Polski będzie wydarzeniem, którego popularność będzie rosła. Dodatkowo dzięki temu nasza marka staje się bardziej rozpoznawalna, docieramy do szerszej grupy odbiorców – wyjaśnił prezes zakładów bukmacherskich Totolotek S.A. Adam Lamentowicz.
W ramach współpracy sponsoringowej Totolotek uzyskał prawa posługiwania się tytułem Sponsora Tytularnego Pucharu Polski i nazwą rozgrywek TOTOLOTEK Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski, który został zmieniony po podpisaniu umowy. Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2021.













